Cieszymy się dużym zaufaniem
wielu poważnych firm

Nasi Klienci cenią w nas przede wszystkim za partnerskie
podejście, profesjonalizm, elastyczność i stabilność.
LOT
DIMOCO
Netia
TVN
Zespół IT Touch wykazał się wiedzą i doświadczeniem oraz nietuzinkowym podejściem do specyfiki branży LOT, umożliwiającym pomyślną realizację projektu.
Przemysław Caban
Przemysław Caban
IT Solutions Architect
IT Touch cenię za skuteczną realizację istotnego dla nas projektu. Profesjonalizm i zgromadzone doświadczenie sprawiło, że zaproponowali oraz wdrożyli rozwiązanie w pełni spełniające nasze wymagania.
Vladislav Yukha
Vladislav Yukha
Technical Project Manager, DIMOCO Messaging
Współpracujemy z IT Touch od ponad siedmiu lat. W tym czasie, dzięki ich szerokim kompetencjom oraz profesjonalizmowi, wspólnie zrealizowaliśmy wiele projektów kluczowych dla naszej firmy.
Adam Nocoń
Adam Nocoń
IT Manager, Netia
IT TOUCH to firma, z którą współpracujemy już wiele lat. Mają ogromne doświadczenie i wiemy, że zawsze możemy na nich liczyć.
Robert Fedorowicz
Robert Fedorowicz
IT Unit Deputy Director, TVN
Stawiamy na partnerstwo.
Zostań jednym z naszych klientów

Zespół IT TOUCH odpowiedzialny był za wdrożenie procedur i narzędzi do zarządzania kontaktem z Klientami – CRM.

Do naszych zadań należała nie tylko jego implementacja, ale także integracja z istniejącymi już systemami, takimi jak: centralna kartoteka Klientów, baza PNR (informacje o pasażerach i lotach) oraz system reklamacji. Braliśmy udział we wszystkich etapach realizacji – analizie, projektowaniu i implementacji.

Obecnie zajmujemy się utrzymaniem systemu CRM, wdrażając jednocześnie jego integrację ze środowiskiem programistycznym SAS.

Zadaniem IT Touch było usprawnienie procesów biznesowych, w tym przygotowanie od podstaw narzędzia umożliwiającego tworzenie ofert klienckich, który w sposób zautomatyzowany będzie informował użytkowników oraz Klientów o zaistniałych zmianach w ich ofertach.

W tym celu wdrożony został system CRM, który poza samą konfiguracją zgodnie z wymaganiami Klienta oraz implementacją dodatkowych modułów, został również rozszerzony o zapewnienie komunikacji z istniejącymi systemami billingowymi.

Wdrożenie systemu pozwoliło na lepsze wykorzystanie potencjału nabywczego Klientów poprzez odpowiednie reagowanie na ich potrzeby.

IT TOUCH jest odpowiedzialne za rozwój systemów CRM, EAI, WEB i SAP – ich bieżącą modyfikację, przystosowywanie do potrzeb biznesowych i administrację.

Prowadzimy prace programistyczne, testowe, oraz analityczne, zarówno od strony biznesowej, jak i technicznej.

W trakcie wieloletniej współpracy zrealizowaliśmy dla Netii kilkadziesiąt projektów o różnej skali skomplikowania: począwszy od „drobnych” prac polegających na usuwaniu błędów i modyfikacji usług, aż po wielomiesięczne projekty wdrażania nowego narzędzia, implementacji dużej funkcjonalności lub skomplikowanych zadaniach integracyjnych wielu systemów.

Firma TVN powierzyła nam realizację, rozwój oraz utrzymanie wielu kluczowych dla siebie systemów w obszarach takich jak WEB, EAI czy BI. Rozwiązania opracowane przez specjalistów IT Touch są używane zarówno przez pracowników spółki, jej partnerów biznesowych, a także użytkowników końcowych.

Z powodzeniem wdrożyliśmy m.in. projekty takie jak Elektroniczny Obieg Faktur i Zamówień, Portal Partnerski, system umożliwiający automatyzację procesu składania zleceń czy szynę integracyjną opartą o platformę Red Hat JBoss Fuse.

Nasz zespół liczy kilkadziesiąt osób prowadzących prace programistyczne, testowe, oraz analityczne, zarówno od strony biznesowej, jak i technicznej.