Jak pracujemy

Każde zlecenie realizowane jest w kilku etapach,
zgodnie z ustalonym na początku harmonogramem.
W zależności od zadania oraz potrzeb klienta ten proces
przebiega nieco inaczej.
Poniżej przedstawiamy jego podstawowe elementy.
01
Analiza

Początkiem wszystkiego jest analiza. Jej celem jest rozpoznanie obecnego stanu rzeczy, zebranie wymagań i opracowanie rekomendacji w odpowiedzi na postawiony problem do rozwiązania.

Nasze doświadczenie w projektach IT pozwala nam szybko i precyzyjnie identyfikować potrzeby Klienta. Wspólnie dopracowujemy plan działań tak, by otrzymał on w pełni dopasowany produkt lub usługę.

02
Projektowanie

To czas na tworzenie koncepcji rozwiązania IT. Na podstawie przeprowadzonej analizy wstępnej, projektujemy prototyp rozwiązania, który w naszej ocenie najlepiej sprosta zdefiniowanym wcześniej wymaganiom i potrzebom.

W tym momencie Klient pierwszy raz widzi wstępną wersję rozwiązania. Jest to odpowiedni czas na weryfikację pierwotnego planu, dopracowanie szczegółów, czy dodanie funkcjonalności.

03
Implementacja

Konsekwencją dobrze przygotowanego planu jest sprawna i skuteczna realizacja – projekt wdrażany jest zgodnie z oczekiwaniami i założonymi terminami.

Charakter tego etapu również przewiduje możliwość wprowadzania zmian w projekcie, dlatego jesteśmy w stałym kontakcie z Klientem i wspólnie opracowujemy najlepsze rozwiązania dla zaproponowanych pomysłów. Najważniejsze jest, aby nowy system IT sprawdzał się w praktyce.

04
Uruchomienie i
weryfikacja

Gotowy system zostaje poddany szczegółowej weryfikacji przez zespół naszych testerów. Ich profesjonalizm i wieloletnie doświadczenie gwarantuje, że zamawiający otrzyma produkt najwyższej jakości.

W końcu następuje moment, na który Klienci czekali najbardziej — system zostaje wdrożony i oddany w ręce użytkowników. Efekt naszych prac zostaje poddany finalnej ocenie.

05
Utrzymanie i rozwój

Udany projekt nie kończy się w momencie uruchomienia systemu. Szybkie reakcje na nowe oczekiwania, rozwój standardów technologicznych czy codzienny serwis systemu — to test, który zespół IT TOUCH przeszedł pozytywnie już wiele razy.

Nie zaniedbujemy wpływu otoczenia biznesowego i możliwych komplikacji, wynikających z działania w realnym środowisku. Wtedy najmocniej walczymy o rynkowe sukcesy naszych Klientów.

Nasze
podejście
Stale weryfikujemy rynek w poszukiwaniu nowych, lepszych rozwiązań, dzięki czemu do każdego projektu podchodzimy ze świeżym spojrzeniem.
Pracujemy w oparciu o najlepsze TECHNOLOGIE
Bazując na naszym doświadczeniu, wykorzystujemy tylko te technologie, które gwarantują najlepsze wykonanie zlecenia. Nie oznacza to jednak, że boimy się wyjść poza schemat, kiedy wymaga tego specyfika zadania.